چی بگم 45 ؟

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید. اگر چنانچه مطلبی و یا نظری خصوصی دارید ، چون ندارین آدرس ایمیل هم ندم سنگین تره !
پروفایل مدیر وبلاگ
 
آخرین مطالب
 <-PostCategory->


از یکی از آشنایان می پرسم : شما تحسیلاتتون چیه ؟

میگه : PhD .

می گم : اوووووه . پروفوسرای چه رشته ای ؟

میگه : نه ، یه PhD دیگه .

 Passed Highschool with Difficulties ... !

چهره ی من چی باشه خوبه ؟



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت17:59---4 مرداد 1391
سلام .

امروز داشتم توی وبلاگ های مختلف سر میزدم و پیش خودم بهشون یه نمره ای می دادم .

من به وبلاگ شما نمره ی 19 رو دادم و بین نمره های پیشنهادی من اول شدید .

اگر فکر میکنید این مطلب برای این است که شما را به وبلاگ خود فراخوانم باید بگویم که اینطور نیست و من آدرس وبلاگم را قرار نمیدهم .پاسخ: :دی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:sms,اس ام اس,پیامک,جملات خنده دار,